Myrorna

Dagen till ära hade jag studiedag, så jag och några kompisar bestämde oss för att kolla upp Myrorna efter att ha hört mycket bra om det. Vi började med att gå till Myrorna på Adolf Fredriks kyrkogata. Förväntansfullt började jag leta igenom sortimentet, men då detta var första gången för mig på myrorna, så hade jag inte dirrekt öga för fynd. Vi hittade ingenting som föll oss i smaken så vi åkte vidare till Myrorna på Hornsgatan.

Myrorna på hornsgatan hade mycket fina saker, och otroligt många söta skor. Dock inga i rätt storlek. Väskutbudet var stort, men jag fick hålla mig och kom endast hem med en ursöt grön väska.

Efter myrorna bar det av till H&M där lite hårprylar inhandlades.

Jag måste dock säga att jag är lite besviken på myrorna. Jag hade förväntat mig lägre priser och ett större utbud av stövlar. Även om det var billigt var det inte lika billigt som jag trodde att det skulle vara.

Trots att priserna var under mina förväntningar är myrorna väl värt ett återbesök!

Bilder på fynden dyker troligtvis upp imorgon så håll till godo.


Kommentarer
Postat av: Tess

Mmm, det är lite trist, för Myrorna har verkligen gått upp i pris. gamla skitsaker kan va jättedyra, helt oförtjänat, synd! Söt väska.

Postat av: P

Tess: Ja, det är verkligen synd! tack (:

2007-02-19 @ 20:56:41
URL: http://puure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback