Vita vårfavoriter

Även om det fortfarande snöar utomhus går det ju inte att sluta drömma om våren och vårkläderna.
Nedan syns två av mina vita vårfavoriter.

Den vackra vita klänningen kommer från Chanel och har en rätt så fyrkantig silhuett, vilket förekom på väldigt många av Chanels plagg. Den fyrkantiga silhuetten kommer vi att se mer av.

Den underbara kappan kommer från Valentino och har mycket volym, stora knappar,
och är sockersöt. Även om sött inte är ledordet i min stil älskar jag den här kappan.

Förövrigt är vit en färg jag kommer att köra på i vår och sommar. Ingenting går upp mot en vit klänning mot brun hy. ååh!

chaneldressvalentinokappa

Kommentarer
Postat av: fröken främling

Åh vilken söt blogg du har.
Älskar Jessica Stam och älskar Valentino!

Postat av: ida

superfina!

2007-02-13 @ 20:29:19
URL: http://idaasblogg.blogg.se
Postat av: Pure

Fröken främling: Åh, tack så mycket!
Ida: Absolut!

2007-02-19 @ 20:58:07
URL: http://puure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback