Det blev...

... Ingen Sex And The City box tillslut ! Den var helt slut i alla affärer, skandal! Blev oerhört besviken men har nu beställt en istället. Istället blev det en sväng till Åhléns City där även pappa köpte en parfymbox. Det blev Gant Liquid som enligt mig luktar oerhört gott. Kostade 200 kr för en deo på 25 g och en 50ml parfym. Skynda fynda, perfekt present till pappa bror eller pojkvän! Det blev alltså inga köp för mig idag, men förhoppningsvis dyker det upp bilder på lite nyinköpta saker och kanske någon outfit nu i veckan. So long...

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Killen min jobbar på Elgiganten och han har beställt in boxen endast för att ge den till mig :) Dom han inte komma innan jul men snart så... Ett måste i filmhyllan, om inte för underhållningen så för inspirationen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback