Fredag

image55

Dagen som har gått har spenderats i härligt sällskap och med härliga aktiviteter. Började med att kolla in Acne rean, men ingenting föll mig i smaken. Sedan bar det av till café John Chris där jag avnjöt en oerhört god tomat och mozarella smörgås. Kan rekomendera John Chris varmt, ett mysigt café med god mat. Kan anses som en aning dyrt men när man känner för att lyxa till det lite så rekomenderar jag er att gå dit. En smörgås kostar till exempel 55 och en pastasallad 75 kronor. Ligger på drottninggatan om jag inte minns fel. Gick sedan in på Åhlén City där de till min förtjusning hade 50% rea på parfym presentboxar. Gick runt i cirka en timme för att tillslut köpa Britney Spears parfym Curious. Är verkligen inget fan av Britney Spears men jag gillar parfymen och priset slutade på ynka 160 kr. Därefter bar det av till Espresso House för deras latte är den bästa, så otroligt god. Om det är någonsta Med csn kort får man dessutom rabatt.
image56

Kommentarer
Postat av: Jelda

va bra att den var på rea, den luktar gott hennes parfym!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback