Gott Nytt År!

Nytt år, nya möjligheter.
Brukar inte avge nyårslöften, utan snarare mål som jag ska försöka nå. Men iår har jag faktisk ett nyårslöfte och det är att jag ska försöka se på livet lite mer positivt, och försöka vända de tråkiga sakerna till någonting roligt och positivt. Var har ni för nyårslöften?

Tog ju upp bloggandet för bara några dagar sen igen för jag insåg att jag tycker om att skriva av mig.
Hoppas att ni läsare fortsätter att följa med mig och min blogg under 2008 också och jag ska försöka göra min blogg så bra som möjligt!


Till sist vill jag bara önska er alla ett Gott Nytt År!


image49

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag har också mer mål än löften.
Dom ska dock uppfyllas. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback