Helgen

Dålig bloggning i helgen, jag ber om ursäkt. I igårkväll hade jag och några vänner minispa i en simhall, sjukt mysigt och man kände sig så fräsch efter. Kvällen avslutades med god middag och Sex and The City maraton, för ja, boxen har äntligen blivit min! I veckan fick pappa ett mail från megastore att boxen fanns att hämta i butiken så han åkte dit på lunchen och hämtade den. Tack papi! Var på friskis igår morse på ett step pass, ett otroligt jobbigt men roligt step pass! Step är verkligen roligaste träningsformen på friski och svettis. Nu är det dags för middag.
Ciao

image77image78


Kommentarer
Postat av: Sassy

Jag tränar också på Friskis, men jag är inte så mycket för step utan tränar hellre ki box, spinning och jympa!

Postat av: The City

Vill också ha den!

2008-01-23 @ 21:43:15
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback