Jobbig dag

Har haft en riktigt jobbig dag idag. Dock har det kommit någonting positivt ur allt det jobbiga. Därav de dåliga uppdateringarna. Har äntlingen kommit underfund med vad jag vill gällande skolan. Natur är ingenting för mig, jag har bestämt mig för att byta till sam, skönt att äntligen ha det klart för sig. Problemet är dock att nästan alla klasser är fulla, vilket gör det svårt att byta, men förhoppningsvis löser det sig. Håller på för fullt att kolla runt på olika skolor och alternativ som jag kan byta till.

Nu: Sängen, dags att ta igen lite sömn, sov endast 3 timar inatt. Påtok för lite

Ursäkta för ett rörigt inlägg, var tvngen att skriva av mig lite.

Kommentarer
Postat av: Drömfabriken

skönt att du har bestämt dig!

Postat av: Jjohannaah

Jag vet ! Älskar när färgerna flyter ihopa!
Dessutom älskar jag bilder på läppar!!!

2008-01-13 @ 19:16:54
URL: http://jjohannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback